16 Ekim 2009 Cuma

Yeni saç stili ve Tepsi Suratlı nazlı berra : ))))

Bu gün banyodan sonra aklıma geldi bu fikir Kış geldi saçları yıkamak kurutmakla uğraşıp yormak istemedim nazlımı :) he şimdi de kurutacağım ama daha çabuk ve daha kolaycaa...

Saçlarını keser kesmez çektim bu resmleri O kadar şirin oldu ki birde kahkül kestim önlerine hani kaşlara kadar gelen çokk şirin bir yüz ifadesi veren kahküllerden :) bayılıyorumda ben nazlı yaşındaki fotoğraflarımda hep böle benm saçlarım çokta seviyordum Kızımdada oldu fena mı oldu ki :))

Yüzü o kadar çok tommbiş ve belirgin şekilde ön plana çıktı Ki bakmaya doyamadım onu uyutana kadar Ohh ellerime sağlık ne iyi ettimde kıydımm saçlarına...

Sizlerlede paylaşmak istedim sevgiler...


6 yorum:

Seyhan dedi ki...

vay vay modelli kesimler falan , büyümüş bu kız ya maşallah ona ...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım benim yaa, çok tatlı olmuş, yeni imaj süperr...
Takibe devam :)

beyzanın annesi dedi ki...

süper olmuş valla ellerine sağlık
Beyzanında keşke bu hızla saçları uzasada bende kesebilsem...

sevilay dedi ki...

çok güzel olmuş maşallah,biz biraz daha bekleyeceğiz sanırım zehranın makas görmeye tahammülü yok:)

Belkıs dedi ki...

Yerim ben bunun saçınıda stilinide , Alttaki fotoyu ben yeni gördüm süperr süper :)

annecik dedi ki...

oy bayıldım yeni ımaja maş.

baby