19 Ekim 2009 Pazartesi

Sevindirik Haller :))



Gerçekten ama gerrçekten ne rahat bişemiş öle bez bağlamadan dolaşmak :)))

Hem benm içinn hemde nazlını her hareketinden bunu hiseettiğim için söylüyorumm ben abla oldum diyo başka bişe demiyor :) Konuşmayıda iyice ilerlettiiiği için herşeyi anlıyor algılıyor tekrarlıyo :)

Ona 24 tane Minicik renngarenk Külotlar aldım Giyydrip giiydirip seviyorum ortaya çıkan popişiniiii Yıkıyorum mis gibi asmaya doyamıyorum hhehe annelik ne delice ve küçük şelerden sevindirik bir canlııya dönüştürüyor insanıı :)

Bu da Çok sevdiği Wc adaptörü :) İlk aldığımızada çokk sevdi ve bu pozları verdi Şirinem benm :)

8 yorum:

уαѕємin... dedi ki...

:)) maaşallah diyeyim 41 kere Allahım nazarlardan korusun :)

wc adaptörünüzde hayırlı olsun :)) onla poz vermekte nerden aklına gelmiş )) şekerlikkk öpüyorum senii

уαѕємin... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mısır Patlağı :) dedi ki...

Yasemincim Bu pozlarda benimde accık payım var hani :D

Böle kahküllee de sanki bambaşka bir çocuk oldu benmde saçlarım hep böyledyydi ufakkennn resimlerimden biliyorum :) teşekkürler .

annecik dedi ki...

güle güle bez olayınız hayırlı olsun :)) sizde bizden oldunuz güzel miniş artık ablasınız tatlı miniş

lena ile başbaşa... dedi ki...

çok şeker çıkmış fotoğraflarda nazlı berra allah annesine bağışlasın :)lena

Belkıs dedi ki...

Darısı bizim başımıza :)

EHA dedi ki...

şeker bu kız şeker her hali başka güzel maşallah nazarlardan korusun Allah.

elif dedi ki...

kızınız çok tatlı maşallah allah bağışlasın

baby