10 Ekim 2009 Cumartesi

Bay bay Bezimmmmmm :)))


Bu sonn haftalarda Çokk ama Çokk mutluyumm ben ...

Günler öyle hızla geçiyor ki..
Ne ben zamana yetişebiliyorum nede zamanın ne kadar hızlı olabildiğini hem anlayamıyor hemde farkedemiyorum çoğu zaman.

Bazen beklemediğimiz anlarda öyle güzel şeyler yaşıyoruz sevinip şaşırıryoruz bazende nereden çıktı bu şimdi deyip hüzünleniveriyoruz aniden.

Bunları yazdım çünkü Nazlı Berra bana bunları düşündürecek o kadar çok hal ve harekette bulunuyor ki gün içinde gerçekten çok ama çok şaşırıyorum :)))

Bazen nasılda aklına gelir nasılda düşünüp yapar bu enteresan hareketleri , nasılda ben farketmeden ona öğretmeye çalışmadan hemen öğrenir öğretmek isteyipte öğretemediklerimin aksine , nasılda bu küçücük dünyasına bakmadan bu kadar duyarlı olabilir anlayamıyorum.

Nazlı biz ona konuşmayı öğretmeden yada konuşturmaya çalışmadan kolayca öğrendi , Anne sütü olayınıda kolaylıkla hallettik benm için zor olacağını ( Yani yazın alıştırmaya çalışsamda uzunca bir süre gittiğim her yerde dikkat ederek , yanımda bir sürü yedek kıyafet götürerek,aman unuttum çocuğa sormayı ya yaptıysa endişesi taşıyarak,yada bu konuyu halletmeden bir yere gitmek istemeyerek geçirdiğim bir kaç tecrübe sonrasında)düşündüğüm için bir çok anneye sorup onların ne yaptıklarını nasıl bir yöntem uyguladıklarını dinleyerek bende zamanı geldiğinde bu konununda kendiliğinden halledileceğini düşünüp akışına bırakmıştım , iyikide öyle yapmışım Nazlı kendiliğinden çişini söylemeye başladı bile :) artık tamamen beezsizzzz..

Ve bu aniden yaşanan benm içinn çok gzl bir gelişme olduğu için fazla emek vermeden ne nazlı nede ben sıkılmadan halledildiği için çook ama çokk sürpris oldu bana gerçekten :)

Bakalım zaman bize beklemediğiğimiz yada bekleyip ah o istediğimiz şeyleri hangi süreçte yaşayacağız acaba diyip nasılda sevindirecek daha ne gsl keşifler ne gsl heyecanlar gösterecek bize Kolay oldu Çok kolay oldu Bu iştende sıyrıldık vesselam :)

Artık kendi uyuyan , anneee geliooo diye bağırıp çağırıp heyecanlanan, öğle uykusundan uyanıp patates kızartması isteyen canının ne istediğini ne istemediğini bilen , neredeyse tüm hayvanları ve seslerini tanıyan , şiirler tekerlemeler şarkılar dualar ezberleyip sık sık tekrarlayan bir minik kız çoocuğusun sen senii çok ama çok seviyorum bebeğimm iyiki benimsin iyiki varsın ..

Sevgiler.



4 yorum:

firdevs dedi ki...

ya bu cocuk hic isminin ozelligini tasimiyor :) insan biraz nazli olur canim :p

saka bir yana , bezden kurtuldugunuza cok sevindim :)

sevilay dedi ki...

canım çok sevindim bizde kurtulduk çok şükür öpüyorum sizi...

уαѕємin... dedi ki...

hadi hayırlı olsun kurtuluşunuz :))

çok güzel çıkmış bu prenses.. Annesi öp lütfen :)

annecik dedi ki...

BEN BU RESME BİTTİM ÇOK GÜZELSİN
MİNİK

baby