26 Ağustos 2008 Salı

10 +1...


Güzel güneşli bol rüzgarlı bir gündeyiz yine sen ve ben ...

Tam bir hafta oldu bloga yazmayalı 1 haftada ne kadar büyüdüğünü yazmaya geldim bu gün bende :)


Bu aralar müziklere ilgi duymaya başladın her gittiğimiz yerde özgür takılmak istiyorsun ne kucakta nede arabanda değil kendince yerlerde emeklemek yada bir yerlerden tutunarak ilerlemek istiyorsun :)


Keşif duygun tavan yapmış durumda :)

Tam 10 dişin var evet çok sevinçliyim 11 aylıksın ve 10 dişin var :)

Allahtan kolay çıkıyor dişlerde ne sen nede ben rahatsız olmadan gün geçmiyor ki yeni bir diş ekliyorsun dişlerine :)


Artık yemediğin hiç bir şey yok gibi dişler çoğaldıkça daha bir çocuksu oldun ifaden değişti saçların uzadı tepkilerin arttı :))

İstediğin şeyleri parmağınla gösteriyor yalancıktan öksürüyor gibi yapıyorsun :)

Taklit ediyorsun, Kuş nerede diyoruz Yukarı bakıyor, topu atınca attı diyorsun :)


Doğum gününe çok az bir zaman kaldı ama ben doğum gününü Ramazan'a denk geldiği için daha sonra yapmayı planlıyorum 15-20 gün gecikmeli yani : )

Ben bu yazıları yazarken sen yine evi karıştırıp alt üst edip minik bir meraklı olarak araştırmalarına devam ediyorsun : ) her halini seviyorum..


Öğlenleri balkkonda su Koyuyorum küçük havuzuna Şıpır şıpır oynuyor çok eğleniyorsun.

Gittiğimiz her yerde sana göre seninle hareket etmek çok hoşuma gidiyor : )Gittiğimiz restoranlarda Senin menün patates kızartmasııııı :) olunca hiç sesin çıkmıyor bizimle güzel bir uyum içinde yaşayıp gidiyorsun işte :)


Veeeeeeeeeeee : )

Halen tutunarak yürüyorsun daha tam cesaretni toplayamadın bakalım yaşın doluncaya kadar yürüyebilicekmisin heyecanla bekliyorum : ) Adım adım büyüdüğünü görmek , izlemek çok keyiflii...

Ramazanda geliyor bakalım oruç tutarak sana bakmak peşinden koşturmak emzirmek nasıl olacak :) ilk ramazanımız hayrolaaa...

Baban ve ben her gün sana sahip olduğumuz için şükrediyoruz bebeğim iyiki varsın iyiki bebeğimizsinnnn...

9 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Masaallah benim guzel gelinime! Dislerini boyle uslu uslu cikaran, anne/babasina gittigi yerlerde zorluk cikarmayan kac bebek var ki? Allah agzinizin tadini bozmasin ve Nazli'yi hep boyle saglik ve huzur icinde buyutmeyi nasip etsin insaallah.

Bazen keske elimde dogaustu bir guc olsa da bir biz isinlansak oraya bir siz isinlansaniz buraya diye geciriyorum icimden. Birbirleriyle tanisip oynamaktan nasil da mutlu olacaklarini hayal edip gulumsuyorum:)

Sevgiler,
Ayse Sule

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

maşaallah kuzuma... çok sakin ve uyumlu bir bebek. annesi gibi aynı :D hiç zorluk çıkarmadan hayatı neşeyle yaşıyorlar... rabbim bozmasın. ve komşu teyzesi de biran önce kavuşsun nazlışına :D

aybike dedi ki...

Merhabalar;
uzun zamandır kimseyi takip edemiyordum bu zaman zarfında nazlı bebek nasılda büyümüş.Maşallah ona.Çok şeker çok tatlı rabbim nazarlardan korusun.
sevgilerrrr..

уαѕємin... dedi ki...

kuzum benimm

aferin sana anneyi hiç üzmediğin ve her zaman uyum sağladığın için kocaman bir maaşallahh

resimlere diyecek laf yok .. Allahım tüm kötülüklerden korusun seni

öpüyorum o bal yanaklarından

siyap dedi ki...

canım yaaa!gerçekten büyüdükleri resimlere bakınca ne kadar da belli oluyor.hele o ilk resimde ve bebek arabasının önündeki resminde.şaşırdım valla siması falan tam kocaman bir çocuk gibi.maşallah kuzuma!
çok çabuk büyüyorlar kuzular,kocaman sevgileeer...

Adsız dedi ki...

ya bu blogu her okudumğumda nedendir bilmiyorum ama gözlerim doluyor. senin sevgin çok büyük kübra abla bazen diyorum sana çekmişim sanırım inşallah bende snn gibi bi anne olmak istiyorum seni ve nazlımı çok seviyorum. Nur Banu

aysarayı dedi ki...

maşallah gün geçtikçe güzelliği daha da artıyor...bir aydan sonra bakınca büyümesini daha net farkettim...darısı bizim başımıza...

AYSUN dedi ki...

Çok tatlı çok. Allah kolaylık verir canım hiç merak etme...

Adsız dedi ki...

sevgili kübracım uzun zamandır blogg a giremiyorum girdim ve baktım nazlının bu kadar büyüüğünü görmek ço güzel (maşallah)yürümeyede başlamış neredeyse allah u teala sana ve eşine bağışlasın bu güzel evladı bu arada canım msn i patlattılar yazanlar olursa cvp verme tekrar senide nazlışıda kucak dolusu öpüyorum LİBELLE ESRA
SAĞLICAKLA KALIN

baby