27 Ağustos 2008 Çarşamba

En Sevgili Çorba : )


Yandaki yemek nazlı berra nın midesine hapur hupur gitmeden 1 kaç dakika öncesine ait :)

Onun en sevgili çorbası bu çok harika sütlü tavuk kıymalı peynirli ve bol domatesli domates Çorbası :)

Severek yediği yemekleri yapmak benim için bambaşka bir keyif oluyor peki sizin bebişlerinizin en sevdiği yemek yangisi?

Hadi sizde yapın en sevgili yemeğinizi çekin fotoğrafını sizde yayınlayın ben sizlerle yepyeni tariflere ulaşmak ve yeni deneyimlerde bulunmak istiyorum :)


Ayça
Ayça 2
Serap
Kuaybe
Firdevs
Aybike
Ayşe Şule
Sühendan
Yasemin
Sabahnur
Emine
Nurefşan

Domates Çorbamısın tarifi : Malzemeler
Un
Domates 5 dene :)
Tavuk kıyması / normal kıyma 10o gr
isteğe göre süt ve peynir ki ben kullanıyorum : )

Hazırlanışı : Çok az yağ ile Kıymamız Pişirilir ardından İçine 1,5 yemek kaşığı Un katılır ve az bişey kavrulur , sonrasında domatesler eklenir ve bir süre karıştırılarak kıvamına bakılır eğer yoğun kıvamdaysa su eklenir 1 su bardağı kadar.

Piştikten sonra bebişin yeme şekline göre Robottan geçirilebilir eğer kıymaları yemez diyen anneler varsa böle yapabilir :)

Sonrasında Tabaklarda servis yapar iken her tabağa / kaseye 1 yemek kaşığı süt eklenir üzerine peynir koyulur ve afiyetle yenilir : )))


Hadi Kızlar hepinizi En Sevgili yemekleriyle görmek istiyorum : ))

Sevgiler...

20 yorum:

siyap dedi ki...

ay ne güzel fikir kutlarım valla!en yakın zamanda yayınlıycam,sevgileeer...

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Beğenmene sevindim bakalım pamuş kız en çok ne sevip ne yiyormuş :)

Ben ve Kızım merakla bekliyoruz Oda pamuşun en sevdiği yemeği sevecekmi bakalım :)

Okuduğumda hemen deneyeceğim çünkü :)

beyzanın annesi dedi ki...

gerçekten güzel fikir
bebişlere yeni yeni mamalar buluruz en azından
bu arada bu dometes çorbasının tarifinide yazarmısınız bende hemen denemek istiyorum
farklı bir çorbaya benziyor...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ah be mısırım patlağım unuttun galiba an itibariyle benim bir mutfağım bulunmamakta. ben şimdi nerede yapacam da nezaman yayınlayacam mamaları... gerçi benim oğlan kudretten doyduğu için pek sevdiği yemek de yok ama bir düşüneyim bakayım. mutfağım olana kadar aklıma gelir zannımca :D

gülücüklerim benim dedi ki...

Çorba harika görünüyor, ellerinize sağlık, nazlişe de afiyet olsun

Adsız dedi ki...

Selam Kübracım...uzun zamandır bloglarına yorum yazmıyorum.Ama bu takip etmiyorum anlamına gelmez :)her gün bakıyorum...şimdi işleri biraz toparladım bi bakayım dedim.öğlen vakti çorbayı görünce yazmadan edemedim.karnım çok aç :( bu çorbanın üzerine birazcık kekik koymalısın...ne yorum oldu ama sanki çorba bana yapılmış niye üzerime alındıysam...Berra'yı kocaman öpüyorum.Isırabilirim de:)Rabbime emanetsiniz.
Rana...

Hamarat Anne dedi ki...

corba tarifimiiiii,amanın:)

foto cekmeyi unutmam inş.

sevgiler

Adsız dedi ki...

allah nazarlardan korusun öyle tatlı bir kızın varki ahhhh benimde oğlumun bu çorbaları içtiğini bir görsem tarifini görünce o kadar özendimki inşallah bende oğlumun severek yediği bir çorba tarifi yazarım bir gün seni ve kızını çok öpüyorum

Şekerci Butik dedi ki...

gördüğüm okuduğum en güsel sobe..

kuzu çok tatlı maşallah yaa..bayıldım 41 kere maşallh..

sevgiler,

OZY- dedi ki...

Maaşallah pıtırcık ne kadar büyümüş görmeyeli, Allah nazarlardan saklasın.
Bir annenin yemek problemi olmayan bir çocuğa sahip olması kesinlikle çok büyük nimet bunu benim gibi çekener bilir;)

muko dedi ki...

hımmmmmmmmmmm çok nefis görünüyorurrr annesinin eline sağlık..

firdevs dedi ki...

:)) en kisa zamanda insaallah :)))

Adsız dedi ki...

Ramazan-ı şerif ayınız sizlere ve tüm sevdiklerinize hayırlı ve bereketli olması dileğimle selam ve dua ile mübarek ayınız nur olsun.

Rana...

уαѕємin... dedi ki...

nefis görünüyor çorba yarasın bal kuzuma

bende en kısa zamanda yayınlayacağım inş..

öpüyorum canım

AycA dedi ki...

tamam.. en kısa zamanda..:)

AYSUN dedi ki...

haha ben sobelenmemişim:) Harika:P

уαѕємin... dedi ki...

Kübracım bende seni sobeledim :))

Kuaybe dedi ki...

Amaniiinnn, benim daha yeni haberim oldu..

Tamam hemen canım, hemen..

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Zaten yemek yemeyi seveiyorum. Bir de en sevgilisinden olursa bayılırım:)

Nefis nefis:)

devrim dedi ki...

çok güzel bir fikir kutlarım sizi..yeni yeni tarifler öğrenicez süperr :))

baby