19 Ağustos 2008 Salı

Kızımın Çok sevdiği Reklam :)




No english title - video powered by Metacafe


Nazlış Bu reklamda gülüyor , Bu reklamda donup kalıyor , Bu reklamdaki gibi ellerini yere koyuyor, Bu reklama Bu kuklalara bayılıyor :) Bende reklamın sonunda bebişlerin gülücük seslerine bitiyorum :)

Hımm bu reklamda yemek yiyor diyemeyeceğim Çünkü yemek yemek için reklama gerek yok :)

Bu arada nazlışım İlk Cümlesini Kurdu :)

Abi Geellll :)

Bu aralar baya kelimeler öğrendi

abi
ayşe
gellll
aççç
beyy -veyy

Bu kadar :))

10 yorum:

siyap dedi ki...

bu reklama biz de ailece bayılıyoruz.zaten pamuşun çok sevdiğini önceden yazmıştım.şimdi görünce hemen bize bakıp bizden de tepki bekliyor.poposunu kıvırıp dans ediyor ve alkış yapıp duruyor.eğer biz de ona eşlik ediyorsak 1 kat daha seviniyor çığlık atıp duruyor.kimler hazırladıysa süper olmuş hiç gösterimi kalkmaz inşallah.
ceren de 2 hafta önce ben yatakta yatarken babasının kucağından bana bakıp "anne gel" demişti.şaşırıp kalmıştık.o güzelim seslerini duymak ne kadar güzel oluyor değil mi?ilk doğduğunda acaba sesi nasıl olacak diye düşünüyordum.bu günleri de gördük şükür.kocaman öpücükler,sevgileeer...

siyap dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yastuf dedi ki...

Reklam cok sekermis gercekten .

Nazliscik gibi cok seker kuklalarda :-))))
sevgiler.

yeni kelimelerinizde hayirli olsun.

yastuf dedi ki...

Reklam cok sekermis gercekten .

Nazliscik gibi cok seker kuklalarda :-))))
sevgiler.

yeni kelimelerinizde hayirli olsun.

уαѕємin... dedi ki...

:))) bizde de aynı durumlar var ilk çıktığı andan beri diğer odadan duysun direk tv nin olduğu odaya yöneliyor sıpam :))

bi türlü videoya kaydedememiştim zaten artık bir makienmiz bile yok

nazlışın fotolarınıda bekliyoruz serapçımmm

öpüyorum canım

sevgiler

Ayça dedi ki...

Tonguç da bayılıyor bu reklama :)
Canım eğer müsaitsen cuma ya da cumartresi buluşalım mı? biz ve bir kaç blog dostu

muko dedi ki...

çocuklar haklı bende bayılırum bu reklama :D

sevgiler canım

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Demek tüm bebeler hayran.
Bizde de durum aynı.
Bayılıyoruz ailecenek.

gülücüklerim benim dedi ki...

O reklama sade çocuklar mı ben de bayılıyorum, babannede, dede de reklamdaki kızı Gülsüm'e benzetiyorlarmış,çok tatlılar ama.

RUMEYSA dedi ki...

merhabalarr nazlı çok şekermiş maşallah...

banada beklerimm

baby