5 Eylül 2009 Cumartesi

Hoşgeldin , Hiç gitme...


Hoşgeldin...
Mübarek ay her dakikası her saniyesi Kıymetli zaman dilimi...
Evimizde bir tatlı telaş, ruhumuzda doruklara ulaşan değişik bir arınma hissi...
İçimizdeki huzurun, Bir yerlerde gizli o Kulluk hissinin herkes tarafından yaşandığını bir kez daha hatırladığımız , gece uyandığımızada tanımadığımız insanların evlerinde ışıkların yandığını herkesin bir olduğunu aynı heyecanla akşam olunca sofraya konulan yemeklerin oo apayrı lezzetini , tuttuğumuz ilk orucu her sene yeniden düşünmemizi sağlayan sultanlar sultanı...
Hoşgeldin...

Bizimle beraber Her akşam bu çoşkuyu yaşayıp el açan bu tertemiz Yavru hatrına Evimizi yuvamızı huzurlu ve bereketli Kıl..

Kim bu açılan Minik ellerin duasına yürekten Kocaman bir AMİN demek istemezki hımm ?

8 yorum:

firdevs dedi ki...

minigin ve annesinin duasina kocaman aaamiiiinnnn :)

Esra dedi ki...

amin,maşaallah duaya açılan minik ve şirin ellerini yesinler,çok tatlı :)

уαѕємiη dedi ki...

Resmi görür görmez gülümsedimmm :))) Minik elleriyle dua eden bi resimde bizde var küçük aşkıma ait.. :)) Üşengeçliğimden bloğu güncelelyemediğimden duruo öle ama aklımda hala o resimle Ne kadar huzur veriyor değilmii

ve ben binlerce kez aminnn diyorummm :))

Ayça dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum sana. O miniklerin duaya kalkan elleri nasıl da mest ediyor beni biz de her gece yatarken anne baba tonguç ellerimizi hakka uzatıyoruz ne güzel bir duygu anlatamam

ozlemhan dedi ki...

çok güzel bir resim bayıldım ısırırım ben o ellerini. duasına bende ilave yapayım çok mutlu başarılı bir hayatı olur inşallah

ozlemhan dedi ki...

çok güzel bir resim bayıldım ısırırım ben o ellerini. duasına bende ilave yapayım çok mutlu başarılı bir hayatı olur inşallah

Adsız dedi ki...

Aminnnnnnnnnnnnn :) O ellere denmez de neye denir ki bu kadar içten. Küçücük ellerrrrr çok şirin maşallah canım. En halisane dualardandır herhalde. Öptüm nazlıyı
SeWGi teyzesi

Şenay- Doğam dedi ki...

Masallah sana guzel kızım.. o allaha acılan ellerını koklarım ,operım ben.. masallah sana ..masallah...

baby