4 Eylül 2009 Cuma

Biz her sabah :)

Nazlı her güüün uyanır uyanmaz Ki saat 10:30 - 11:oo Civarı olduğunda saat gibi kurulmuş sanki ve uyanır benim tatlı kızım ve uyanır uyanmaz Çok severek izlediği arka arkaya 3 Çizgi filmi saymaya başlar :)

Anne Hopisu nerde ?
Mimocan nerde ?
Hahular nerde?
Taka paka nerde :)

Sonra koşarak salondaki her zaamanki yerini alır ve çakılır oraya ta ki çizgi filmler bitene kadar :)

O sırada kayvaltısınına yapar 1 porsiyon meyvesini de yer bu son 1 haftadır meyve olarak sadece üzüm yiyor çizgi film izlerken hemde kocaman bir kaseeeee :)


Sabahları Tost yiyor verdiğim herşeyi yiyor sanırım çok fazla seçici bir çocuk deil karnı aç olduğu zaman her şey yiyor ona bol sütlü Poğaçalar yapıyorum eliniin altında acıkınca bir bakıyorum frını açmış içinden almış yiyoor :) Diyorum büyüdü artık galiba baksana haberim yokken bana sölemeden gidip bişeler yemeğe bile başladı .



3 hafta önce pazardan civciv aldık ben küçükken her pazara gidişimizde anneme yalvarırdım civciv alması için :) kendimde çok sevdğim ve nazlınında seveceğini ve orada görür görmezki cesareti eline alması sevmesi öpmesiyle beraber hemen aldık eve getirdik ailemizin yeni fertlerini:)

3 haftada bu kadar mı iyi büyür ya bu minicik civcivler Şimdi resmenn kocaman olup balkonda zaptedilmez bir hal aldılar kocaman karton kutudan bile çıkıyorlar acayip yemek yiyorlar :) Anneme dedim anencim nazlı çok seviyor olsada birazcık sen bak bunlara Şimdi nazlı annemlere gideip geldikçe delisi oluyor civcivlerin :) kendi yediklerini yediriyor civcivi yakalayıp üzerine battaniye örtüp uyutmaya çalışıyor haha ... resimde aldığımız 3. günden Bizimle akşam yemeği yerkene :D

10 yorum:

Burcu dedi ki...

Aman seviyorum derken mıncıklamasın da civcivleri :) maşallah ona..

Mısır Patlağı :) dedi ki...

:) Peşinden koşuyor civcivlerin yakalıyoo beni diyooo harika birer oyun arkadaşı oldu nazlıma eline alıyor zarar vereceği zaman ağlarlar diyoorum seviyor cici yapıyor canım yapıyor ya gerçekten kendinden küçük olduğunu biliyo sankii tavsiye ederim çocuklara hayvan sevgisinide aşılamak gzl oluyır sevgiler Minik ardaya :)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

civciv iyi hoş da büyüdüklerinde insan ne yapacağını şaşırıyor. hoş bizim civcivlerin ömrü yetmediydi büyümeye... çocukken almıştık da dört tane. sonları hazin oldu da... o gün bu gündür evde beslemekten korkarım.

Kirazdalı Dilek dedi ki...

Nazlış'a baktıkça kızımın büyümüş halini görüyorum şuan 9,5 aylığız hamileyken çok bakmışım sanırsam benzedi benim yaramazda sizinkine :)

уαѕємiη dedi ki...

tahmin edebiliyorum civciv severken ki hallerini...

öpüyoruz nazlışı ;)

zehra dedi ki...

masallah benım su kusuma nasılda guzel bakıor :)
cıvcıvlerı bende kucukken cok severmısım:))

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Kendi kendine yemek yemek ha?

Ne kadar şanslı oldğunu bilemezsin.

Maşallah diyorum.

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

ben bunu şirineyi çok seviyoruumm yaa:)

feride dedi ki...

tatlıymış maşallah

erotik film izle dedi ki...

sinema filmleri film izle

film izle

film izle

çizgi film izle

anime izle

erotik film izle film sitesinde izlenmeli..

baby