12 Mayıs 2008 Pazartesi

B.E.Ö BAHAR ...

Çok eğlenceli bir pazar günüydü çook :))


Gelişiyle sevindiğimiz BAHAR'ı kutladık bu sefer :)



İçimizi kıpır kıpır yapıp her çiçek açışında bizi kendine yeniden aşık eden ve gelişiyle rengarenk olan kır çiçeklerinin mis kokusunu içimize çektik dooya doyaaa ...



Yanımızda en tatlısı vardı Çiçeklerin Tüüm Çiçeklerin baş tacını tanıttık onlara :)


Sonrada işte babişi Onu bööle güzeller güzeline dönüştürdü birden ...

Seni çok seviyorum Nazlışım Sen baharın en güzel çiçeğisin.

Sevgiler...

18 yorum:

Adsız dedi ki...

dayanamıcam burnumu sokuvericem o misler gibi gıdısına :)) bak bunca zaman doğdu dürüst bişeye aşermedim ama bundan sonra bana nazlışı getirin diye tutturursam gece yarıları felan hiç şaşırmicimm..

yastuf dedi ki...

ay Allah im bu sekerin her hali olduruyor bani masaallah....

Canim benim ya.

tedarikmucize dedi ki...

ayyy bayılıyorum ben bu kızaaaa maşşallah maşalallh maşallah annesi kızının resmini biraz çirkinleştir lütfen ben burda krize giricem yoksa :)

Betül dedi ki...

papatya tacı çok yakışmış...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

papatya prenses... bu kızın her hali şeker... maşaallah barekallah.

annecik dedi ki...

papatyalar nazlış yanında çok sönük mü kalmış banamı öyle geliyor nur akıyor yuzunden nur maşallah

New York'tan dedi ki...

Masallah,masallah cok tatli cok sevimli :)kizim yok diye kiskandiriyorsunuz beni :))

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkürler...

siyap dedi ki...

canım ne kadar tatlı olmuşsun sen öyle!bahar prenses'i...

bizim buralarda daha bahar falan yok,tadını çıkarın güzel günlerin,öpüyoruuuz...

balona da ağlamadığı için çok sevindim,korktum şimdi ağlayacak diye...

muko dedi ki...

canım benimm ne tatlı bir prenses olmuş zaten her hali tatlıya,taçlı prenses yerim seni ben maşallah..
sevgilerleeeeeeeee..

serpil dedi ki...

maaşallah kızınız pek şeker,tam yemelik :)öptük sizi

aybike dedi ki...

Merhabalar canım;
Söze gerek yok fotograflar herşeyi anlatıyor.Maşallah maşallah.Rabbim nazarlardan korusun.Bu ne tatlılık ya.çok çok öpüyoruz sizi.
sevgilerr...

Kuaybe dedi ki...

Maşaallah baharın en güzel çiçeğine :))

mummy dedi ki...

Bu çiçek babasına da benziyomuş biraz..Ama kusura bakmayın ikinizden de daha güzel:) Öptüm papatya kızı..
Sevgiler..

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Balli lokma tatlisi bu yerim ben onu, Masallah...
Bende papatya tacina bayildim
Sevgilerimizle optuk

Ayça dedi ki...

uzun zamandır tonguç da balonla oynuyor büyük keyif alıyor. Nasıl tatlı görünüyor nazlım da. maşallah ona her hali ayrı güzel..

yastuf dedi ki...

nerelerdesiniz osledik sizi :-))

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Baharın en güzel çiçeğini görüpte koklayamamak çok kötü oluyor ama annesi
Bizim için de bol bol kokla o çiçeği.

baby