21 Mayıs 2008 Çarşamba

Azıcık Gülümsesem Yeter mi :))))))

Selam :))))

Çok keyifliym bu aralar belirtmeden geçemeyeceğim herşey çok güzel tıkırında rayında :)

Ve buna inandım ki ben gülümseyince hem bebeğim hem eşim hepimiz mutlu oluyoruz bir anda:)


Anne olmanın hakkını vere vere gülümsemekte ayrı bir keyf yahu : )

Tabi nazlının o hep pozitif gülüşler uyumlu olmasıda hayatın tıkırında gtmesine sebep oluyor ve tabiki benimde sinir stress yapmadan öle gül gibi yaşayıp gitmeme bunu ilk önce eşime ve çevremdeki herkese farkettirmeme sebep oluyor :)

Bunları neden mi yazdım O biliyor : )))))))


Nazlı Berralı günler hiç olmadığı kadar güzel bu aralar...

Bu hafta her gün gezdik haftasonu piknik yapa yapa geceleri yiyecek yerler araya araya bir arkadaştan diğer bir arkadaşa oyunlar oynamaya , Hall ibrahim sofraları kurup tıka basa yiye yiye gelip geçiyor : )


Nazlışım oyuncaklarıyla baya oynuyor, artık ne versem yiyor en favori yiyeceği halen Yoğurt anne sütü yiyecek mi hayıııırr Lıkır lıkır içecekk:)

Ona dair anlatacağım çok fazla bişiy yok aslında keyfi yerinde ve artık herkese azcık gülüp gülüp kaçıyor :)

Evde yürüteçle peşimde henüz emeklemeye başlamadı ancak geri geri gidiyor belirli br zamandan sonra sıkılıyor geri viteste olmaktan :)


Cumartesi günü memleketimize doğru yola çıkıyoruz inşallah bu haftamızda hazırlıklarla geçiyor.

Hıım unutmadan Geçtğimiz hafta Funda Arar ın Konserindeydik Nazlışımın nasıl hayretle ışıklara ve Havai fişeklere bakarak ve alkış yaparak konseri seyredişinin videosu var ama bir türlü yükleyemedik:(

Babamın Gülhane parkında Barış manço yu seyretmeye götürüşünden Yıllar yıllar sonra Funda ararı seyretmek benim için çok keyif vericiydi...

Sevgler..

1.NOT:
Yeni bir site keşfettim http://en.photofun.od.ua/orda tasarladım bu resimleri :))))
2.NOT: Ankete katılımlarınız İçin teşekkür ederim neredeyse herkeşler Blog blog zıplarken bulmuş bizi :)) Mujjukss..
3.NOT:Yeni ankete buyyrunn hiihhi :)))

15 yorum:

siyap dedi ki...

resimlere bayıldım çoook güzel!tabi nazlış güzel yapıyor o resimleri :))

oooh valla gezin tozun hayatın tadını çıkarın ist.'da yaşayıp da bu güzel havalarda gezmemek olur mu hiç!

inşallah sizin tatiliniz de bizimki gibi güzel geçer ha buarada 'hemşerim memleket nereee?'(barış manço'dan)merak ettim :)

sevgileeer,öpücükleeer...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

oooooooo ne güzel gezin tozun...
resimler çok hoş olmuş :D nazlış olmasa biraz sönük kalırlardı tabi...
biran önce gidip gelin. yeni resim ve gezi maceralarınızı bekliyoruz :D

aybike dedi ki...

Merhabalar;
yerim ben onun tontiş kollarını,sarkan yanaklarını.Yaaa valla içim gitti.Maşallah maşallah.
Dahada büyümüş.

tabi gülücük yapıp kaçar adı gibi Nazlı küçükhanım.
resimlerde çok güzel olmuş.Ahh bide ben şöyle değişik bişeyler yapabilsem.
kocaman öptük sizi.
Sevgilerrrrrr..

Adsız dedi ki...

Cok tontini bi nazlı melek bu :)

Bana da söylermisin o web sayfasını tatlım? Bizim fındığa yapayım ben de :)

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Siyap Bu minişlere Dünya turu yapmaya hazırım :))))

Emineciğim Bloggern yeni bir hizmeti varmış tatile çıkan blog yazarları Önceden tarihi belirtip yazı yazınca Yazı o tarih ve saatte otomatik yayyınlanıyormuş :) Belki böyle bir sürprisim olabilir ..

aybikeciğim uzun zamandır blogları gezemedim senin paşada süpper şapka felan : )

Defneyleyaşamak adresi Yazımın sonunda sen ve aybike için belirttim bekliyorum bakalım szn resimleriniz nasıl olacak : )

Sevgiler Hoş yorumlarınız çin teşekkürler : )

уαѕємiη dedi ki...

oy oyy neşeniz hep daim olsun arkadaşım hep pozitif olun ömür boyu

nazlı kuzum çokk tatlıı resimler benin bızdıkımla güzelleşmişş :))

bu arada iyi tatillerrr bol bol gezin dinlenin eğlenin pozitiff pozitif yazılarla geri dönün :)))

öpüyoruz sizii ;)

Ayça dedi ki...

sende kızında resimlerde bir harika...

Adsız dedi ki...

Baharı nasıl da güzel yansıyotur Nazlının resimleri.. Annesi tatlı ama kızııı onu tek geçti :))

Gülücük dolu resimlerine dönüp dönüp baktım.. Maşallah..

İyi tatiller canım.. Mujka

Sewgi

muko dedi ki...

oyy oyy yerim ben onuu yer yerr bitirriii sonrada gıdısından bir güzel öperimmmmmm:)
çok tatlı maşlalhh yüzünüzden gülümsemeler hiç eksik olmasın inşş..
sevgilerleee..

Kremali'nin annesi dedi ki...

Gercekten de mutlu ve huzurlu aile ortaminda buyuyen cocuk kendini belli ediyor. Rabbim sihhatinizi, afiyetinizi, keyfinizi daim etsin insaallah.

Annesi, lutfen benim cici gelinimi oyle miting, sergi, TV gibi kitle iletisim araclariyla genis halk kitlelerine teshir etmeyelim. Yok, kaptiracaz Nazlisi sonunda, ona uzuluyorum:)) Boyle bir durumda, Kremalim kederinden atar kendini Atlantik Okyanusuna, yuzer yuzer, sonra da Temel gibi tam Bogaz Koprusune yaklastiginda, ben yoruldum deyip geri doner. Cocugu yorup perisan etmeyelim pliiz.

Adsız dedi ki...

ya kuduğum nazar duaları yetermi bilmem ama nazlışa bi nazar boncuğumu taksak yada fotolara he annesi ?
bal küpü bu melek bal..

New York'tan dedi ki...

Masallah Nazli Berra'ya , gulunce ne kadar sevimli oluyorlar degil mi:) bizde esimle yataginin basinda bekliyoruz Ahrar'in gulucuklerini gormek icin :)
Iyi yolculuklar size, guzel vakit gecirin insallah :))

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Kubra'cim;
resimler cok cok guzel tabii Nazli kizimiz guzellestirmis o ayri mevzu... Ben seni de merak ediyorum. Resmin vardi da ben mi kacirdim?-(( Bende cocuklugumdaki ve lise zamanlarimdaki
Gulhane parki senliklerini ozluyorum. Simdi yok galiba degil mi? Bu arada sizlere simdiden hayirli yolculuklar dilerim. Fistigi opuyorum. Saglicakla

zehra dedi ki...

merhaba
uzun suredır gelemıyordum ama sımdı geldımmm:)
.................
yasasınnn bu gun cuma
mutlu huzurlu saglıklı hafta sonları

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Evi yapan dişi kuşlar olarak ev ahalisinin ruh halini de etkilediğimize ben de katılıyorum.
Bazen ben gergin olduğumda yavru kuş ta baba kuşta aynı gerginliğe iştirak ediyorlar maalesef.
Tabi yüzümüzün gülüşü de aynı mutlu havaya davetiye....
Fotoğraflarınız her zamanki gibi çok çok güzel.....

baby