25 Aralık 2009 Cuma

Kitappp Kurduuu...!


Gündüz yaşanılan herşeyi bir masal gibi uyarlayıp anlatırım ben her zaman bu gün içindede olur gece yatarkende o yüzden ne kırmızı başlıklı kızı bilir bizimki , nede keloğlan masallarını varsa yoksa kendisi esas hikaye kahramanıdır hep...

Kızım kitaplardaki resimlere bakar hep.. Hayvanları tanımak için adlarını sorar, resimleri kendince yorumlar takıldığı yerde bana sorar öledir kitapla arasındaki bağ işte...

İşte bu gece ben uyumak üzere olan miniğime Hikaye okuyordum pek sevmez aslında sakin ve sessiz bir ortamda uyumak onun işine gelir her zaman :)

Ama bu olaydan sonra sevmediğini gerçekten anladım :)

Ona hikaye okurken arkasını döndü ve sinirli bir ses tonuyla anne sus sus Uykum geldi dedi:)))))))

Anlaşıldı ki Gece oldum mu herkes susacak masala falanda gerek yok: ))))))

Güldük güldük O uyudu biz hala gülüyoruz:)) ...

8 yorum:

yastuf dedi ki...

Oyy yerim ben onu seker kiz...

Susun da bi uyusun fistik:))))

Burlarda daha sik goremk isteriz isizi kayboluyorsunuz sekerim.
Sevgiler.

ummugulsum dedi ki...

gordumde bu bal bocuk kadar sevımlısını gormedım:)
masallah akıllı bıdıgıma:)

annecik dedi ki...

kitap kurduna sevgiler kucak dolusu

Sen Gelince dedi ki...

İtiraf ediyorum ben de çok güldüm:)

lena ile başbaşa... dedi ki...

okuma hevesli olacak kitabı çok sevecek bence kızınız :))

KeLeBeK dedi ki...

e haklı çocuk birisi başında konuşurken nası uyusun ben de hiç anlamamışımdır çocuk uyuturken kitap okunmanın ne işe yaradığını :)))
bu arada bizim de favorimiz o kitap :)))

sevilay dedi ki...

biz hala uyumadan önce bol hikayeli zaman geçirenlerdeniz:)Maşallah kızıma benim öpüyoruz sizi

muko dedi ki...

özlüyoruz sizi yaa sık sık gelin emi :)

sende annesi bi sus da uyusun bu güzel kız:D

baby