6 Kasım 2009 Cuma

:))) Dooyamadım size ...





Yağmurlu bir günde İlk önce vardığım eminennin o içler açan mükemmell evinde O harika misafirperverliğiyle içten sıcacık gülümsemesiyle başladı herşey :D

İçim Kıpır kıpır kimler gelicek kimleri görüp tanıyacağım napıcam nasıl davranıcam emine ben deyip durdum hep :)

Ama herkes o kadar sıcak o kadar güzeldiki İnannın Doyamadım desem yeridir.

Sevgili Süslüü emine , Çıtı pıtı İnce narin Sühendan , Hanımefendi Gül , Güleryüzlü Elif, Hoşşşsohbet esra, Kıppır Kıpır ayşe, Çok nazik ayysun Veee pek muhterem yengemiiiiz hepinizi çok ama çok sevdimmm , kar kış demedik geldik hepimiz daha ne olsun dimiii :D

Tekrarını yapalımm yine hava muhalefetine inat kar kış demeden :)))))

12 yorum:

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

ya ama ama bende gelicektim gelemedim bak şimdi üzüldüm:(ama birlikte güzel vakit geçirmenize çok sevindim:)inşaallah bir dahakine belli mi olur belki bana bebek görmeye gelirsiniz:)))

muko dedi ki...

sizin adınıza çok sevindim ne güzel bir buluşma olmuş,ama o topluluğun içinde yer almayaı bende çok isterdim...

sevgilerimle o küçük miniklerin hepsine birer öpücük kondurdum uzaktan:)

Esra dedi ki...

canım ya ben de seni çok sevdim,çok tatlısın,kızının kime çektiği beli oldu:)
maşaallah Berra'ya ne de güzel gülmüş resimlerde öyle..

уαѕємin... dedi ki...

ohhh sefanız olsun diyorumm :)))

annecik dedi ki...

oh sefanız olsun buluşma sizin içinde çocuklar içinde eğlenceli geçmiş kim takar kar kış yağmur olayını :))


totişi op bu sanal mikrop bulaşmaz :))

Elif dedi ki...

biz de sana ve Nazlıya doyamadık çok tatlıydınız ikiniz de:)

gül dedi ki...

o güzel tanımlamaların için çok teşekkür ederiz gerçekten biz de doyamadık hatta çocuklar ayrılmak istemediler çünkü çok iyi anlaşıyorlardı.En kısa zamanda tekrar görüşmek isteriz :)

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Sanal ortamdan gercek ev oturmalarina gitmek de cok guzeldir herhalde. cok hos saatler gecirildigi fotolardan belli zaten...

N.berra ben sizi ziyarete gelmeyeli cok buyumus, imaj degistirmis, bezi birakmis... Hepsinden onemlisi gecmis dogum gunu kutlu olsun bu en sevgili minigin. Allah nice hayirli uzun omurler nasip etsin sizlerle...

Sevgilerimle...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

ya ses yok hayırdır nerelerdesiniz yahu.bu kadar ara vermezdiniz siz ana kız:)merak ettim özledim tontişimi:)

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Kubraaaaaa! hu huuu!
nerelerdesiniz???

AsYa dedi ki...

hepsi birbirinden tatlı çocukların.maşallah.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Kubracim
sayfanin solundaki mizahi resim dikkatimi cekti. sormak istiyorum: "N.B. ya kardes mi geliyor?"

baby