28 Temmuz 2009 Salı

Her/şeyden ...


Saatin geç olmasına aldırmadan yazmak istedim bu sefer.
Cumartesi ve pazar hafta içi olan anne -kız gezme tozma eğlenme durumlarına haftasonu sebebiyle babamızda katılınca deymeyin keyfimize :)

Nazlı bu sene hakkaten tam gezilip tozulası bir çocuk oldu , ne istediğini bilen , sürekli oyun ve oyuncaklaarla , şarkılarla , ve öğretilen herşeyi hızla öğrenip uygulamasıyla , acıkınca sadece ekmekle bile karnını doyurabilen tam biiir ortam çoocuğu oldu :)
Tabi böyle bir çocuğa Allahın izniyle sahip olduğum içiiin çok çok şükrediyorum:)
Nazlı konuşmaları tavırlarıyla her gittiğimiz yerde hem bizi hem etrafımızdaki öylesine eğlendiriyor ki O olmasa ne yapardık demeden edemiyoruz :)

Kapat kapıyı dediğimiz için Oda kapat camıyı diyo :))))
Dışarda birinin elinde bişiy gördüğünde avucunu uzatıpp acccık versene diyooo :)
Geçen gün Babasıyla bizim O doğmadan hatta varlığı bile henüz belli deilken çektirdiğimiz düğün resmini eline alıp ağlıyordu , Gittim ne oldu dediğimde bana yapmayııın dediiim diyo :)))))) Meğerse resimde sarıldığımızı söylemek istiyormuş:)) anne benim baba benim deyip duruuyooo Bu aralar herşeyine sahipleniyor

Tuvalet eğitiminde kaplumbağa hızıyla ilerliyoruz nazlı ne Minik oturağa nede tuvalet adptörüne isteyerek oturmuyor bişeylerle oyalamak gerekiyor bakalım inş. bu sene bunuda atlatmak istiyorum ama o da bende baya bir sabırlı çıktık O söylmemekte bense sormakkta :)

Kızım çiş geldiimi Kocaman bir cevapp "yokkkkkkk":) Bu yook deme sırasında saldığıda olmuyor deil hanii:)

Not: Tatilimiz o kadar gsl ve eğlenceli geçtiki Olumsuz yada ilginç bişiy olmadığı için Gezip görüp Bol bol nazlısız kalıp kaçamaklar yaptığımız bir tatildi İşte :) Fazla yazack bişiy yok yani.

11 yorum:

muko dedi ki...

İlk önce hoşgeldinizzzzzzzzzzz:)
ardından fotoğraftaki tatlı nazlıyı sıkıp sıkıp öpmekistiyorum bu ne tatlılık bu ne güzellik naşalalh subhanallah...

acccık versene lafına bittimm...

sevgiler.

EHA dedi ki...

bende "camıyı" ya bayıldım çok şeker bişey bu kız maşallah.
tuvalet egitimdede zorlamadan olmuyo ama eryada geç alışıcak :))

Kuaybe dedi ki...

Binlerce kere maşaallah barekallah.. Kocaman, dünyalar tatlısı olmuş Nazlış..

Adsız dedi ki...

buyumus bu prenses :))
iyiki geldiniz ..

kubra zeynep kara dedi ki...

ailecek bu fıstığın hastasıyız bağlantımız olur olmaz ablam şu mısır patlağıma bi bakayım demesiyle sayfanda bulduk kendimizi maşallah maşallah fısıtığımızı öpüyoruz sevgiler:)

уαѕємin... dedi ki...

aman allahım yiyip bitiresim geldi ne güzel uzamış saçları :)

maaşalalh barekallahh :))

öpüyoruz en kocamanından

Adsız dedi ki...

hoşgeldiniz tatildenn nazlışı kocaman öptük kızımla en son hamileyken yazmıştım yorum size baka baka benzettim kızımı nazlıya :) arkadaşlarım en sevgili miniğe benziyo senin kız diyor e hamileyken okadar baktım benzesin diye dimi :):) bizde dün geldik tatilden kızım 8 aylık oldu benim için yorucu bi tatildi ama kızım çok eğlendi sizi çok seviyoruz

Yasemin Aktuğ dedi ki...

maşallahhhh çok tatlı her zaman ki gibi
bizde öyle kendikendine oynamaları ve ortam çocuğu olacağız değil mi sabırsızlıkla bekliyorum o günleri

sevilay dedi ki...

kübracım özledik sizi,maşallah nazlı kocaman olmuş.Tuvalet eğitiminde bizde aynı hızla hatta belki daha yavaş ilerliyoruz:)takipteyiz sizi:)görüşmek dileğiyle öpüyorum...

sevcan dedi ki...

çok tatlı bi kız maşallah:) allah banada böyle güzel bi kız çocuğu nasip eder inş:) maşallah çok sevimli ısırası geliyo insanın o tombik kollardan bacaklardan:)

burcu dedi ki...

MAŞALLAH,bu ne tatlı bir kız böyleeee, benim bebeişim de büyür de Nazlı ablasına benzer inşallah çok sevdim:D oyyyy çok tatlı çooook , tavuk yemesinede bittim:D

baby