17 Kasım 2008 Pazartesi

Hem işler hem şeker biter :)

Bu günlerde nazlışı Otuuturıyorum mama sandalyesine eline bir lolipop veriyorum O Yerken Çıbıığıyla oynarkene bende işlerimi neredeyse bitiriyorum bu zaman dilimi yaklaşık bir saat kadar oluyor :)

Vee Bu gün Lolipopla İlk tanıştığın günkü gibi Yine afiyetle şekerini yedi benim minişim :)

Birde ne göreyim İlk kez bir lolipopu bitirdi ve bana çubuğu uzattı :) ağzı burnu şeker yapıpş yapış ama çok tatlıydı :)

Yürüme çabaların devam ediyor artık yerde otururken ayağa kalkabiliyorsun ve eğilip bir oyuncağını alabiliyorsun dikkat ediyorumda kısa zamanda baya br heveslisin yürümeye hayydi hayırlısıı : )

Sevgiler Millet : ))

14 yorum:

Sermin dedi ki...

Şeker vermesen annesi ona yaa. Zararlı ama. hem şekerden hem de zararlı katkı maddelerinden dolayı. kıyamam ona yazık.

Mısır Patlağı :) dedi ki...

:) Walla bakkala markete gidince boş dönmüyoruz Aldığımız tek şey o ...

beyzanın annesi dedi ki...

çok şeker bu miniş çok:)))

уαѕємiη dedi ki...

ne çok severler bu yenmemesi gereken şeylerii :))

yastuf dedi ki...

Seker kiz seni :-)

Adsız dedi ki...

Canım benim ya ne kadar da büyüdü maşallah postu okurken aşağıdadır şimdiki halinin resmi veya videosu dedim ama yoktu:(

aybike dedi ki...

Nazlı lolilop yedi dediğin anda eski görüntüsü gözümde canlanıverdi ama tekrardan izledim.Zararlı falan ama çoook güzel yiyo beee..
sevgilerrr...

OZY- dedi ki...

İlk adımları çok tatlı oluyor bu minişlerin, Nazlıcık da zaten dünya tatlısı maaşallah.
Bizim kız da markete gidince "annesii topi istyoo" diyerek topitop isteğini sözlü belirtiyor;)

mummy dedi ki...

Hanım hanım sen düşman mı çatlatıyosun bakiim hı???:P Bir saat oyalanıyomuş da işler bitiyomuş da..:))) Napalım bizimki de on dakka oyalanıyo işler mişler de kalıyo..Olsun bakalım öyle olsun kıskandım hem de çok valla..Ama gene de öptüm Nazlışı...

firdevs dedi ki...

:) tatli kus :))

siyap dedi ki...

canım yaa ne kadar minikmiş,böyle eskiye bakınca ne kadar anlaşılıyor...
biz daha ceroşu tanıştırmadık ama tatsa eminim bırakmaz.şahsen ben hala bırakamadım :))

sevgileeer...

zehra dedi ki...

oy oy yerım ben onun sekerlı hallerını :)))

AYSUN dedi ki...

Ahha bak sen şeker yiyip bitiriyor demek topitopu. Berk abisi bile yiyemiyor hepsini...

Ayça dedi ki...

ben şeker vermiyorum alışmasın diye bir de genetik olarak dişlerini erken kaybedebilir benden dolayı onu bari geciktireyim diyorum. Ama nazlının yiyişini görünce benim bile canım çekiyor.
maşallah ona

baby