1 Kasım 2008 Cumartesi

GÖR-DE İNANMAAAA...!!!

Günlerimiz 1 hafta önce gelen kayınvalide-kayınpeder ikilisini ağırlamakla geçiyor :) Oldukça yoğun Misafir trafiği yüzünden yazı yazmaya vakit bulamadım bir türlü az önce dışardan gelipte gördüğüm görüntüyü sizlerle paylaşmak için sabırsızlandım ve geçtim Bilgisayar başına :)


Ben yokken yalancı emziği yerime koyduğu için nedense bir tuhaf oldum Biiirrr ..

Bundan sonra versemde Şu sınırsız emme işi biraz hafiflermi acaba diye düşünüyorm bu İkiiiii :)

Ben bebeklere has bebekçeşeylere bayılırım emeklemek, yarım yarım konuşmak,yalancı emzik emmek hep sevmişimdir bu üç şeyi nazlıyı ne kadar istediysem de alıştıraramıştım yalancı emziğe 4-5 çeşit emzik hala duruyordu ne edip nereden bulduysalar vermişler ağzına :) bende durmadım hemen resmini çektim gördüm ama hala inanamıyorum..

Bu bir başlangıç olabilir mi dersiniz yalancı emzik emmekk için hehhe : ))

Sevgiler...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyyy çok seviyorum senin kızını yaa çooookkk MAŞALLAH BAREKALLAH o napsa yakışıyor annesi emziklide emziksizde çok güzel bir bebek Nazlı..

annecik dedi ki...

çok şirin çıkmış kızna gücenme uykuya dala bilmek için bir yol bulmuş uyku krizine girip üzgün olmasından iyidir bence başlangıçmı dedin olur mu olur

Elif dedi ki...

biraz geç bence emziğe alışmak için ama belli de olmaz çok istekli duruyor ağzında.benim ikisi de emziğe aşırı düşkünler ama ben memnunum annenin büyük yardımcısı emzik.özellikle geceleri çok rahat ettim.

Burcu dedi ki...

Çok tatlı maşallah :) Emxik benim kurtarıcım oldu şimdilk memnunum ama nasıl vazgeçiricem ileride onu kara kara düşünmeye başladım şimdiden...

gülücüklerim benim dedi ki...

Hadi hayırlısı olurmu olur, birde bakmışsınız NAZLİŞ EMZİĞE ALIŞMIŞ

beyzanın annesi dedi ki...

sanki bıraz geçmi kalmış ne:)))
ama insanın aklından geçmiyor değil
beyzada oyuncakların arasından bulursa hemen emmek istiyor ama iki saniye sonra atıyor
normal memeden ayırmak için kullanılabilirmi acaba:))

siyap dedi ki...

:)) yeğenim de 8.ayda alışıp 1,5 yaşında bırakmıştı.ceren hemen almıştı emziği ve küçükken çok rahat etmiştim 9 baylıkken kendi kendine bıraktı.geceleri çok iyi oluyordu.kimbilir belki nazlış da biraz hevesini alacaktır ama uykuya dalmada sana gerçekten yardımı olacaktır emziğin.
hadi hayırlısı bakalım nazlı ne karar verecek :))

sevgileeer...

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Bizde de aynı durum.
Burak emmiyor ama ben bayılıyorum emzikli bebeklere.
Bir kere ağzında gördüm çekene kadar çıkardı attı. Sen yine şanslısın yakalamışsın.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

hadi hayirlisi Kubra'cim:)) belki biraz daha rahata kavusursun. bu arada uyurken bir baska guzel oluyorlar:)) masallah...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Emzik benim de büyük kurtarıcım oluyor. Bende ilk aylarda bir türlü alıştıramamıştım, üstelik 5-6 değişik başlıklı emzik denemiştim. Galiba bu büyüklerin elinde bir keramet var, benim de annem alıştırmıştı 2 aylıkken emziği:)

New York'tan dedi ki...

Ben ikisinide iki gunlukken emzik vermistim transa gecmesini sagliyordu battaniyeyele beraber :)
Gozun aydin bu arada :)

denizanasi dedi ki...

emzik görüntüsüne ben de bayılırdım. ama oğlumda terkettirene kadar canım çıkmıştı:)

Rakunt ideas dedi ki...

Ege doğduğunda sütüm çok yoktu ameliyat sonrası dr muz vermişti hala devam uyurken çok iyi oluyor ama artık bırakması lazım egenin bakalım nasıl bırakacağız.

Kızın çok tatlı maşaallah.

Sevgiler

baby