12 Eylül 2008 Cuma

Sakız Hanım : ))

Bilin bakalım bu Rüzgardan saçları ahenkle dans eden ve merakla bindiği minik motoru inceleyen şirine : )))

Günlerimiz Hızlı ve Huzur dolu gelip geçiyor yine ...

Evde durumlar aynı ev dağınık oluyor son zamanlarda anlayamadığım sürekli bir dağıınıklık :)

Daha sabah uyanır uyanmaz merakla keşfetmeye başlayan Nazlının oyunlarına kanıyorum
hep Çok fazla hayır yapma demek istemiyorum
"kendi evinde" kısıtlansın istemiyorum çünkü :)


Ortada ona zarar verecek herşeyi kaldırıp gönlünce oynamasını istiyorum çünkü arada benide oyunlarına katması için öle seyrediyorum onu :)

Sürekli ilerleme kaydediyor nazlış her gün yeni yeni şeyler dikkatini çekiyor aa bizim evde buda mı varmış dercesine uzun uzun oynuyor bir Cd ile mesela : ) parmağını sokuyor ve kendi parmağını görünce seviniyor cd boşluğunda :) sonra ayna gibi bakıyor ne anlıyorsa bunlardan ..

Dedim ya hep seyrediyorum onu merak ediyorum neyi merak ettiğini ...

Neyle nasıl oynadığını değişik şeyler yaptığını görmek nedense onun büyüdüğünü düşünmekle eşdeğer gibi geliyor bana :)

Üst komşumuzun Mert adında bir Oğlu var Annesi Oğlunu her gün mertt mert diye çağırdıkça nazlıda her duyuşunda mert diyor :)) Bu nasıl bir dikkat yarabbim demekden kendimi alamıyorum :)))

Kumandada , telefonda tuşlara basıyor minicik parmağıyla :)

Dışardan bir çocuk sesi duyduğunda abi,,abi diyor hemen heyecan dolu sesiyle ...

Yine balonlar ve toplar favori oyuncakları ve evde minicik neler varsa mesela kanepe kenarındaki bir vida gidip onu ellemeye çalışıyor :)

Sakız çiğnemeği seven nazlı şimdi sakızı çiğnerken çıartıp orasına burasına yapıştırıyor İftar sonrası verdiğim sakızı böyle yaptığını görünce artık vermeyeceğim dedim :) ya güzel saçlarına yapıştırsa beni Kim susturacak o zaman hımm ..?


Onu parka götürdüğümde veya bir merdiven gördüğünde hemen kucağımdan inip merdivenleri çıkmak istiyor :) Bu gün parkta videosunu çekecektim ama yanımda değildi makinem...

Yarın Parkta neler yapıyor video çekip yeni bir yazıyla karşınısda olucam efem :))

Şimdi Misler gibi Minişin yanına sokulup uyuma vakti Sevgiler...




4 yorum:

Hamarat Anne dedi ki...

ay su sirineye bakın! üzerindeki puantiyeli yagmurlugun bir benzeri ze ablasında da var:))

gülücüklerim benim dedi ki...

çOÇok tatlısın nazlişim, artık büyüyor ve sürekli yeni bir şeyler öğreniyor, çok zeki bir kız maşallah, biz çok sakız faciaları yaşadık böyle aman diyorum dikkat edin,

annecik dedi ki...

maş.maş. sakız kızın halleri güzel yeni keşifler yeni oyunlar ve artık büyüyor anlıyor görüyor uyguluyor kısmı çok güzel ne tatlıdır bu halleri şimdi benim için o minik elleri öp annesi
sevgiler

Şekerci Butik dedi ki...

maşallah kuzuya nelerde yaparmışş..canım benim bizim evde aynen topluyorum 10 dk sonra aynı hali almış artık pes ettim akşama kadar metehan uyuyana kadar yanii oyuncaklar vs ortada :D

onlarla hayatı tekrar keşfettiğimiz ve tekrar öğrendiğimizi düşünenlerdenim..onları izlemek yeterli fark etmediklerimiz farkına varabilmek için..

sevgiler..o tatlı ve güzel kuzuyu koklaya koklaya öpüyorum,

baby