10 Mayıs 2008 Cumartesi

Balonla Oynarken :))

8 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ah canim benim! Balon patlayinca nasil da korktu. Ama aglamak yerine aldi suyu dikti kafasina. Hani korkunca su icmek iyi gelir derler ya:)) Buyumus te kuculmusum benim, Rabbim seni nazarlardan kazalardan belalardan korusun insaallah... Seni cooook seviyoruz.

Ayse Sule Teyzen (bana anne de diyebilirsin minigim :))

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Ayşeciğim Yorumun çok güldürdü beni :)

Bizim kız hakkaten büyümüşte küçülmüşş beee :))))

Balon ufacık olduğu için seside çok azdı nazlı öle balonun ellerinin araasından gittiğine şaşşakaldı :)))

Bir önceki yorumunda çok güzel seve seve veririm kızımı ama o kadar uzaklara olmas inşallah :(

Sevgiler Kremalime selamlar :)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Yok yok merak etme annesi, bizim eninde sonunda donecegimiz yer vatan topragi. Insaallah benim annem gibi evlat hasreti cektirmeyiz biz sana:)

Anneler gununu de en icten dileklerimle kutluyorum. Bu kadar anne blogu okuyorum su sanal dunyada. Senin gibi icten, rahat, stress free diyorlar bizim buralarda olanini cok az gordum. Hep boyle mutlu kal ve gelinimi de boyle buyut insaallah.

Sevgiler,
Ayse Sule

denizanasi dedi ki...

maşallahhhh... :)))

Adsız dedi ki...

Çok şeker ya. Benimki balon patladığı an direk yaygarayı basarak üzerime tırmanmıştı bile :)

KeLeBeK dedi ki...

yavrum benim doldu kaldı balon patlayınca, ben de aman patlatacak şimdi ağlayacak derken, hiç birşey olmamış gibi suyunu içti :))

Adsız dedi ki...

Azcik gec kaldim ama bende senin Anneler Gününü kutluyorum.
Bu minik misir patlagini özledimde görmeye ugradim, blogun linkini bloguma ekliyorum:) Sevgiler

Adsız dedi ki...

Her zerresine hayran kaldığımız ilk adımı, ilk ses çıkarması ile mutluluklar yaşayıp bir tebessümü ile hayat bulduğumuz en özel mucize "çocuk". Ve biz insanların sahip olduğu en kıymetli hazine.
Kübracım nazlıyı benim yerime mıncıklayıp ısırır mısın? :))
Rana

baby